مجموعه کاملی از ویدیوهای آموزش PLC زیمنس را برای شما تولید کرده ایم. دوره های آموزشی ما شامل مباحث تئوری و عملی بوده و توضیحات بر روی سخت افزار ارائه میگردند. پکیج های آموزشی ما شامل نرم افزار SIMATIC MANAGER و TIA PORTAL می باشد. آموزش کامل و کاربردی همراه با مثال های متنوع بوده که میزان تسلط شما را افزایش می دهد.

نرم افزار TIA PORTAL که در دو پیکج ارائه شده است و در دوسطح مقدماتی و پیشرفته. با مشاهده این دو پیکج آموزشی به صورت حرفه ای با برنامه نویسی پی ال سی زیمنس آشنایی پیدا خواهید کرد. دوره تخصصی بعدی دوره پی ال سی لوگو یا همان MINI PLC LOGO می باشد. این دوره به ابتدایی ترین مدل سری PLCهای شرکت SIEMENS میپردازد.

در آخر با یک آموزش تخصصی همراه شما هستیم. آموزش زبان برنامه نویسی GRAPH که یکی از کاربردی ترین زبانهای برنامه نویسی میباشد. امیدواریم با آموزش PLC زیمنس ما به یکی از متخصص ترین مهندسین کشور بدل شوید. با پشتیبانی و راهنمایی های تخصصی همراه و همقدم شما هستیم.

پادکست توضیحات آموزش PLC زیمنس را گوش دهید:

00:00

دوره های آموزش PLC زیمنس وب سایت برق پلاس:

تمامی سرفصل ها بر روی سخت افزار خدمت شما عزیزان توضیح داده شده است. دوره های آموزش PLC زیمنس ما دارای پشتیبانی کامل شخص مولف دوره می باشند. با انتخاب هر دوره وارد صفحه توضیحات خواهید شد و میتوانید سرفصل ها را مطالعه بفرمایید. ویدیو نمونه تدریس مولف دوره نیزبرای آشنایی شما عزیزان قرارداده شده است. در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام میتوانید باما درتماس باشید بصورت ۲۴ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

آموزش PLC زیمنس
آموزش PLC زیمنس
آموزش PLC زیمنس
فهرست